Sastanci suvlasnika
- Osnovni pojmovi
- Registar
- Ugradnja dizala
- Uređenje pročelja
- Naknadni radovi
- Održavanje zgrade
- Upravljanje zgradom
- Prava upravitelja zgrade
- Pričuva
- Međuvlasnički ugovor
- Kućni red
- Obveza osiguranja
- Obavljanje gospodarske djelatnosti
- Kratkoročni najam
- Sastanci suvlasnika
- NOVI ZAKON O UPRAVLJANJU ZGRADAMA
- Odluke suvlasnika
- Obveze suvlasnika
- Predstavnik stanara
- PRILOZI
- Kazne za upravitelje
- Kazne za suvlasnike
Organizacija i održavanje sastanaka suvlasnika
Sastanak suvlasnika koristi se za donošenje odluka o upravljanju zgradom, provedbi međuvlasničkog ugovora i usklađenosti s propisima.
Sazivanje sastanka može obaviti:
predstavnik stanara
Suvlasnici s više od 1/3 vlasničkih udjela, za zgrade sa do 20 samostalnih jedinica
Suvlasnici s više od 1/5 vlasničkih udjela, za zgrade sa od 20 do 50 samostalnih jedinica
Suvlasnici s više od 1/10 vlasničkih udjela, za zgrade sa više od 50 samostalnih jedinica
Upravitelj zgrade.
Poziv na sastanak:
Dostavlja se najmanje 5 dana prije sastanka pisanim putem, na adresu prebivališta, e-mailom (prema dogovoru suvlasnika), ili objavom na oglasnoj ploči zgrade.
Sadrži podatke o organizatoru, mjestu, vremenu, načinu održavanja sastanka i dnevnom redu.
Provedba sastanka:
Na početku se većinom glasova bira zapisničar.
O sastanku se vodi zapisnik koji potpisuju organizator, zapisničar, prisutni suvlasnici, i upravitelj (ako je prisutan). Zapisnik sadrži podatke o zgradi, sudionicima, dnevnom redu, prijedlozima, donesenim odlukama i načinu glasanja.
Obvezujuće odluke:
Odluke su obvezujuće za sve suvlasnike ako ih potpiše ili za njih glasa zakonom propisani broj suvlasnika.
Učestalost sastanaka:
Sastanak suvlasnika mora se održavati najmanje jednom godišnje.
Na godišnjem sastanku raspravlja se o upravljanju zgradom, godišnjem izvješću, programu održavanja za narednu godinu i višegodišnjem planu održavanja.